چناریان:

هیچ برنامهای برای انتخابات مجلس ندارم

گروه جامعه – حسین چناریان گفت که هیچ برنامه‌ای برای ورود به مجلس شورای اسلامی ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فردای‌کرمان، مدتی است که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال استعفای برخی اعضای شورای شهر کرمان و داوطلبی آن‌ها در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی شنیده می‌شود.

حسین چناریان که در انتخابات ۹۶ شورای پنجم شهر کرمان به‌عنوان سرلیست اصولگرایان شرکت کرد و با کسب بالاترین رای وارد شورا شد، یکی از افرادی است که برخی گمانه‌زنی می‌کنند مسیر بعدی خود را مجلس انتخاب کرده است.

او که از ابتدای شورای پنجم، ریاست کمیسیون بودجه و منابع پایدار شورای شهر را برعهده دارد و این روزها در تلاش برای اصلاح بودجه‌ی سال ۹۸ شهرداری کرمان است اما این ادعا را تایید نکرد. چناریان در این‌باره، در پاسخ به پرسش «فردای‌کرمان» مبنی بر این‌که آیا احتمال این‌که شما سرانجام از شورا خارج شوید و راه مجلس در پیش بگیرید وجود دارد؟ گفت: «اصلا. من هیچ تصمیم و برنامه‌ای در این خصوص ندارم».

او افزود: «آمدنم به شورای شهر هم براساس اعتقادات قلبی و احساس تکلیفی که داشتم بوده و الان هم در شورا در خدمت دوستان هستم».

چناریان تاکید کرد: «صادقانه می‌گویم که هیچ برنامه‌ای برای هیچ ‌جای دیگر ندارم».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از طرف افرادی، به شما پیشنهاد نشده که در انتخابات مجلس کاندیدا شوید؟ اظهار کرد: «نه. هیچ صحبتی از هیچ‌جا نشده و هیچ برنامه‌ای هم ندارم».