دراطلاعیة شورای اصلاحطلبان کرمان مطرح شد؛

سردار سلیمانی مجاهدی بزرگ و صلحطلب بود

گروه جامعه – شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه با محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا بر ادامه‌ی راه این مجاهد بزرگ تاکید شد.

به گزارش فردای کرمان، در این اطلاعیه آمده است: «شهادت سردار بزرگ اسلام، انقلاب و ایران سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی قلوب مؤمنین و آزادی‌خواهان جهان را داغدار کرد. او که همواره بر سر عهدی که با خدای خویش بسته بود، صادقانه ایستاد و پیمان خود را به سرمنزل مقصود رساند.

حاج قاسم سلیمانی مجاهدی بزرگ بود و سرداری صالح و صلح‌طلب. در سیاست معتدل بود و در اجتماع، همراه مردم. نگاهش در خرد و کلان زندگی، نشأت گرفته از باورهای عمیقش بود و تلاشش در راه مبارزه با تروریسم برای همه‌ی مستضعفان و صلح‌طلبان جهان پر از آموزه‌های ناب و درس‌های آموختنی».

در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده است: «خدمات این سرباز مخلص اسلام و ایران، مشحون از رشادت‌های بی‌شمار در هشت سال جنگ تحمیلی، مبارزه با سوداگران مرگ و نهضت رهایی‌بخش ملت‌های منطقه است.

نام و یاد این مبارز بزرگ و عالی‌قدر زنده خواهد بود و راه و مسلک او قطعاً رهروانی پرشمار خواهد داشت و آن پیروزی‌هایی که مدنظر او بود قطعاً با پایمردی مبارزان آزادی‌خواه و حق‌جو محقق خواهد شد».

این اطلاعیه می‌افزاید: «این جنایت جانیان مدعی مبارزه با تروریسم دامان آن‌ها را خواهد گرفت و دل‌های مبارزان صالح جهان را بار دیگر به یک‌دیگر نزدیک‌تر و عزم ملت‌های منطقه را در اخراج این متجاوزان دروغ‌گو، جزم‌تر نمود». در پایان این پیام آمده است: «بار دیگر این مصیبت بزرگ را به محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ملت رشید ایران و مردم قهرمان‌پرور استان کرمان، خانواده و هم‌رزمانش و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنیم».