خوب شد که سال تمام شد!

 

سیدنظام‌الدین نعمت‌اله‌زاده، صاحب امتیاز و مدیرمسئول استقامت: نزدیک شدن به پایان سال بهانه‌ای به دست داد تا دل‌نوشته‌ای را به عرض برسانم. هر چه فکر کردم در سال ۹۹ اتفاق خوشایندی را نیافتم که مطرح کنم، بحران کرونا بسیاری از هموطنان را از ما گرفت، تحریم‌های ناعادلانه به کمک سیاستگذاری‌های گاها اشتباه و غیرمدبرانه‌ی بعضی از مسئولین کمر عامه‌ی مردم را زیر بار مخارج زندگی خم کرد، سیل و زلزله مزید بر علت شد تا بگویم خوب شد که این سال تمام شد و امیدواریم سال آینده سال نویدبخشی باشد.

بخش مطبوعات نیز از گزند گرانی‌های لجام گسیخته و پاندومی کرونا نه تنها مصون نبود بلکه با توجه به مشکلات قبلی ناشی از کم‌توجهی به صنعت طبع و نشر صدمات بیشتری را تحمل نمود.

اما نکته‌ی مثبت اینکه استقامت توانست با وجود مشکلات عدیده به کار خود ادامه داده و برجا بماند. این البته ممکن نمی‌شد مگر با همت والای کادر استقامت به خصوص سردبیرمحترم جناب آقای لطیف‌کار و حامی همیشگی جناب آقای محبی که مرحوم پدرم، پیر استقامت، جملگی ایشان را فرزندان خود می‌دانست و خدا را شاکرم که این پیوند مانند یک خانواده‌ی مستحکم پابرجاست.

در پایان آرزو دارم سال جدید سالی باشد سرشار از نیکی و نعمت، پاکی و صداقت و توجه بیشتر به محیط زیست و معیشت مردم بزرگوار و قابل احترام ایران عزیز، امیدوارم شاهد شرمساری هیچ سرپرست خانواری در برابر خانواده‌اش نباشیم و ایرانی آباد و سراسر امید و عزت را شاهد باشیم.

از طرف خودم و به نمایندگی خانواده‌ام سال نو را به تمامی هموطنان عزیز خصوصا ساکنین دیار کریمان و همکاران محترمم در نشریه‌ی استقامت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

برقرار باشید و سرافراز