یکشنبۀ همین هفته؛

شعرباف‌؛ شهردار منتخب کرمان به وزارت کشور معرفی شد

 

گروه جامعه: نایب رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به انتخاب شعرباف‌تبریزی به‌عنوان شهردار کرمان گفت که روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه، او را به وزارت کشور معرفی کرده‌اند و منتظر ابلاغ حکم شهردار جدید هستند.

به گزارش خبرنگار فردای‌کرمان، محمود بابایی، صبح دوشنبه ۱۵ شهریورماه در صحن علنی شورا اظهار کرد: «شنبه‌ی هفته‌‌ی گذشته آقای شعرباف به‌عنوان شهردار انتخاب و در جلسه‌ی علنی روز دوشنبه رسما اعلام شدند».

وی افزود: «قرار شورا بر این بود که یکم شهریورماه بتوانیم شهردار را معرفی کنیم ولی چون از نظر قانونی فرصت بیش‌تری داشتیم و اعضای شورا تحقیقات و گفت‌وگوی مجدد با کاندیداهای نهایی را می‌طلبیدند، بنابراین، این انتخاب یک هفته تمدید شد و شنبه‌ی گذشته، صحبت نهایی صورت گرفت و در جلسه‌ای غیرعلنی، رای‌گیری و نتیجه که مشخص شد از سوی سخنگو به اطلاع عموم رسید».

وی ادامه داد: «آقای دکتر شعرباف هفته‌ی قبل به کرمان آمدند و با نماینده محترم ولی‌فقیه و اعضای شورا و برخی دوستان در شهرداری جلسه‌هایی برگزار کردند».

بابایی گفت: «از ششم شهریورماه روند معرفی شهردار منتخب به وزارت کشور پیگیری شد و دیروز یکشنبه، مدارک لازم برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال شد».

وی اضافه کرد: «امیدواریم هرچه سریع‌تر حکم ایشان صادر شود».