گرامیداشت استقامت با یادداشت های ویژه

استقامت به شماره ۶۰۰رسید

محمد لطیف‌کار – «استقامت» به شماره ۶۰۰ رسید. امروز که این شماره را می‌بندیم بسیار خرسند و خوشحالم. دوستان و همکارانی که دستی بر آتش انتشار نشریه دارند خوب می‌دانند که انتشار هر شماره‌ی نشریه چه دشواری‌هایی دارد. به همین‌خاطر در این شماره درنگی کوتاه کردیم و با کمک دوستان و همکاران ارجمند خود، نیم نگاهی به « استقامت» و ایضا مطبوعات محلی استان داشته‌ایم. مهمتر از همه اما به این بهانه به دیدار صاحب امتیاز استقامت رفتیم که اکنون ۹۷ سال سن دارد و هنوز هم هر روز با دغدغه‌ی ماندگاری استقامت زندگی می‌کند. علاقه‌مندی او را به انتشار نشریه می‌ستایم. لطفا گزارش دیدار مرا در همین شماره بخوانید تا بدانید من از چه چیزی حرف می‌زنم.

در این شماره یادداشت‌های ارزشمندی داریم که شما را به خواندن آن‌ها دعوت می‌کنم؛ و همین‌جا از همه‌ی عزیزانی که در طول دهه‌ی گذشته ما را در انتشار استقامت یاری کرده‌اند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. برخی سال‌ها از عمر خود را در این همکاری سپری کرده‌اند، و هنوز هم ما را یاری می‌رسانند. برخی نیز با انواع مشاوره‌ها و ارسال مطالب به ما مدد می‌رسانند. درود بر همگی. اگر بخواهم نام ببرم می‌ترسم حافظه‌ام یاری نکند. خواهش می‌کنم عذر مرا بپذیرید.

ششصدمین شماره‌ی استقامت را به امید شش‌هزارمین شماره، بنا به قول روزنامه نگار ارجمند «امین شول سیرجانی»، به همه‌ی این دوستان و همکاران گرامی و نیز به همه‌ی مخاطبان استقامت تبریک و تهنیت می‌گویم.  دعاگو و کوچک همه هستم.