فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران:

کرمان خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان و اشرار است

گروه جامعه – فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این‌که احساس آرامش مردم در کشور بسته به تامین امنیت استان کرمان دارد، گفت: «همان‌طوری که کرمان در توسعه‌ی کشور در حوزه‌ی صنایع، معادن و کشاورزی پیش‌قدم است امنیت آن هم در آرامش و امنیت کشور موثر است».

به گزارش خبرنگار فردای کرمان، سردار عبدالرضا ناظری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته‌ی ناجا با بیان این‌که افزایش ارتباط و اعتماد بین پلیس و مردم وظیفه‌ی مهم اصحاب رسانه است، اظهار کرد: «در استان کرمان این نقش به خوبی ایفا شده است». وی با بیان این‌که امنیت عمومی اقتدار، شان و منزلت اجتماعی پلیس را معنا می‌کند، افزود: «هر قدر پلیس در ذهن مردم قدرتمندتر، چابک‌تر و هوشمندتر ارزیابی شود به همین میزان احساس امنیت اجتماعی مردم افزایش می‌یابد». ناظری با بیان این‌که استان کرمان نقش مهم و تاثیرگذاری در امنیت ملی دارد، افزود: «رسانه‌ها باید نهادها و سازمان‌های کشوری را حساس کنند که تصادفات جاده‌های استان و متوفیان جاده‌ها و شهرهای کرمان، در کشور تاثیرگذار است».

وی خاطرنشان کرد: «احساس آرامش مردم در کشور بسته به تامین امنیت استان کرمان دارد».

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این‌که استان کرمان خط مقدم مبارزه با بسیاری از ناهنجاری‌ها، اشرار و قاچاقچیان مسلح است، یادآور شد: «استان کرمان قربانی اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری هم در سنوات گذشته بوده است».

وی ادامه داد: «استان کرمان شهدای زیادی را برای امنیت ملی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است».