رییس شورای شهر کرمان:

خبری از استعفای انتخاباتی اعضای شورا نیست

گروه جامعه ـ به‌تازگی زمزمه‌هایی مبنی بر خروج چند نفر از اعضای شورای شهر کرمان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی شنیده می‌شود. رئیس شورای شهر اما می‌گوید تاکنون هیچ‌یک از اعضا در این‌باره صحبتی نداشته‌اند.

محمد فرشاد، شامگاه یکشنبه، سی‌ام دی‌ماه جاری، در حاشیه‌ی نشست عمومی شورای شهر کرمان در پاسخ به پایگاه خبری«فردای‌کرمان» که چه‌قدر قصد برخی اعضا برای خروج از شورا و شرکت در انتخابات پیش‌روی مجلس جدی است؟ اظهار کرد: «تاکنون کسی در این‌باره پیشنهادی نداده است».

وی افزود: «تا این لحظه هیچ‌کس از اعضای شورا به من مراجعه نکرده که می‌خواهم برای شرکت در انتخابات استعفا بدهم یا احتمال دارد استعفا بدهم و آینده را هم من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم».

وی تاکید کرد که تا این لحظه اصلا چیزی در این‌باره در شورای شهر مطرح نشده است. فرشاد در پاسخ به این پرسش که چه‌قدر احتمال می‌دهید این اتفاق در آینده بیفتد؟ گفت: «تا وقتی کسی مراجعه نکند این احتمال صفر است». وی در پاسخ به این ادعا که درباره‌ی برخی اعضای شورا این صحبت مطرح است که به احتمال زیاد قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، تصریح کرد: «این‌ها همه حدس و گمان است. آینده روشن می‌کند که چه‌قدر درست بوده است».

وی اظهار کرد: «اگر قانون تغییر نکند، طبق قانون فعلی زمان استعفا، شش ماه قبل از رای‌گیری و چهار ماه پیش از شروع ثبت‌نام‌ها است».