همزمان با هفته دولت انجام شد؛

کلنگزنی قطعة سوم جادة زرندکوهبنان

گروه اقتصاد – پروژه‌ی قطعه‌ی سوم محور زرند – کوهبنان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار استقامت، همزمان با هفته‌ی دولت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و تعدادی از مسئولان استانی و محلی، پروژه‌ی قطعه‌ی سوم محور زرند – کوهبنان کلنگ‌زنی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: «در سال ۹۸ با پیگیری انجام شده ردیف اعتباری مناسبی به این پروژه اختصاص یافته و نقدینگی خوبی نیز برای آن تامین شده است».

خیرالله خادمی اظهار کرد: «پیش‌بینی ما این است پس از شروع عملیات اجرایی، روند پیشرفت پروژه خوب خواهد بود و طبق برنامه می‌توانیم پروژه را به انجام برسانیم تا مردم عزیز شهرستان کوهبنان نیز از خدمات جاده‌ای بهتری در آینده استفاده کنند».

وی در ادامه افزود: «برنامه‌ی اجرایی ما این است که حدود هزار و ۱۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی و همچنین راه اصلی را تا پایان سال ۹۸ در کشور به بهره‌برداری برسانیم».

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: «چند آزادراه بسیار مهم و بزرگ نیز در برنامه‌ی کاری ما است که طول آن حدود ۳۰۰ کیلومتر می‌شود و یکی از آن‌ها منطقه‌ی یک آزادراه تهران – شمال است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال به بهره‌برداری برسند».

وی گفت: «بخش عمده‌ای از پروژه‌ی بزرگراهی که هزار و ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد در استان کرمان است که مدیر کل راه و شهرسازی استان اعلام کردند بالای ۱۰۰ کیلومتر الان آماده‌ی آسفالت است».

گفتنی است پروژه‌ی قطعه‌ی سوم محور زرند – کوهبنان به طول ۱۰ کیلومتر، شامل ۳۵۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۳۳ هزار مترمکعب خاکریزی است که عملیات اجرایی این پروژه توسط پیمانکار بخش خصوصی آغاز شد.