در گردهمایی «راهی به روشنی» با حضور فعالان بیمه مطرح شد؛

شورای راهبری گسترش بیمههای زندگی در استان تشکیل میشود

گروه اقتصاد ـ به‌مناسبت گرامی‌داشت روز بیمه و با هدف بررسی راهکارهای گسترش بیمه‌های زندگی، اولین گردهمایی «راهی به روشنی» در استان کرمان با حضور تعدادی از مدیران و نمایندگان بیمه در استان، به میزبانی کارگزاری بیمه ضیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استقامت، در این گردهمایی که روز پنجشنبه و در محل هتل‌پارس کرمان برگزار شد، معاون اقتصادی استاندار کرمان و زاهدی، نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، ضیاء‌الدینی، مسئول کارگزاری بیمه ضیا با بیان این‌که یکی از شاخص‌های ارزیابی میزان فقر در کشورهای در حال توسعه و توسعه‌یافته، میزان نفوذ بیمه‌های زندگی است، گفت: «‌با این رویکرد نه‌تنها بسیای از کشورهای توسعه‌یافته‌ی دنیا، بلکه بسیاری از کشورهای منطقه از جمله عربستان، ترکیه، هندوستان، لبنان و امارات نیز در این زمینه از ما پیشی گرفته‌اند». وی با تاکید بر این‌که یکی از راه‌های کاهش فقر، افزایش نفوذ بیمه به‌ویژه بیمه زندگی در جامعه است، افزود: «استان کرمان که تقریبا نهمین رتبه را در کشور داراست نیازمند توجه ویژه در این زمینه است». وی سپس اظهار کرد: «شرکت کارگزاری بیمه ضیا با برنامه‌محوری و بهره‌گیری از نیروی متخصص و پویا و متعهد و استفاده از تجارب ارزشمند خود در بیش از ۱۵ سال گذشته می‌کوشد در ارائه‌ی خدمات بیمه‌های زندگی پیشتاز باشد و در این راستا هم‌اکنون میراث‌دار اعتماد بیش از ۱۰ هزار نفر از هموطنان است». وی به صدور اولین بیمه الکترونیکی، تهیه و تولید نرم‌افزار جامع مدیریت فروش در شرکت‌های بیمه‌گر و حضور فعال در مجامع فرهنگی و ورزشی و آموزشی و همکاری گسترده با بنگاه‌های اقتصادی و غیراقتصادی توسط این کارگزاری اشاره و بیان کرد: «یکی از دغدغه‌های همیشگی من این بوده که همه‌ی مردم ایران به‌ویژه مردم کرمان حداقل تحت پوشش یک بیمه باشند و می‌دانم با همکاری مجاهدانه‌ی مدیریان تاثیرگذار استان، این امر محقق خوهد شد». ضیاء‌الدینی همچنین توضیح داد: «این، اولین گردهمایی فقط به کلیات این حرکت ارزشمند خواهد پرداخت اما در نشست‌های تخصصی راهکارهای عملیاتی خود را مصوب و ابلاغ می‌کند». وی گفت: «یکی از پیشنهادات جلسه‌ی امروز، تشکیل شورای راهبری گسترش بیمه‌های زندگی در استان کرمان است».