پس از تایید صلاحیت در هیات اجرایی انتخابات؛

«فرشید فلاح» از کاندیداتوری انتخابات مجلس خداحافظی کرد

گروه جامعه ـ خبر جدید انتخاباتی این‌که «فرشید فلاح» از ادامه‌ی حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره‌گیری کرده است. او که در زمان استانداری رزم‌حسینی در کرمان، یک دوره مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بود و یک دوره هم مدیرکل حوزه‌ی استاندار، دو سالی می‌شود که کرمان را به مقصد مشهد ترک کرده ولی چند هفته پیش، در ایام نام‌نویسی انتخابات، از حوزه‌ی انتخابیه‌ی کرمان‌وراور کاندیدا شد. فلاح اما اعلام کرده که به‌عنوان کاندیدا، دیگر قصد ادامه‌ی حضور در این عرصه را ندارد. این خبر را گفتارنو منتشر کرده و یادآور شده است: «فلاح که صلاحیتش در هیات اجرایی مورد تایید قرار گرفته بود، قبل از رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیات نظارت از ادامه حضور کناره‌گیری کرد».

و اما متنی که فلاح در این‌باره نوشته: «با تقدیر  از همه‌ی  سروران  ارجمندی که در راه  انتخابات  با  برادر کوچک خود همراهی کرده‌اند و با ذکر این نکته  که منت‌پذیر محبت‌های ایشان  تا همیشه  خواهم  بود و به امید  روزهایی   بهتر و  روشن‌تر  برای شهر و کشور عزیزمان،  امروز  نامه‌ی  انصراف خود از داوطلبی مجلس شورای اسلامی را  به فرماندار محترم کرمان تقدیم می‌کنم. من با قصد  و نیت خیر و خدمت و صادقانه  با  مختصر آبرویی،  به صحنه‌ی رقابت آمده  و  تلاش می‌کردم  به  گرم شدن فضای  انتخابات خدمت کنم و در کنار جمع محدود همراه و همکار، بسیار دوستان عزیزی که من را از این صحنه پرهیز می‌دادند و اکنون در میانه‌ی راه،  امکان  ادامه‌ی مسیر از من سلب شده است. طبعا  انتقادات و برنامه‌های پیشنهادی خود را در اختیار دوستان باقی‌مانده در صحنه قرار خواهم داد».

خبر دیگر این‌که روز پنجشنبه گذشته، علی بهرامی که اول امسال کرسی شورای شهر کرمان را خالی کرده بود و در انتخابات مجلس هم نام‌نویسی کرده، توسط هیات اجرایی انتخابات رد صلاحیت شد. او البته گفته که به این رای هیات اجرایی اعتراض خواهد کرد.

به گزارش فردای کرمان، با پایان یافتن بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم در هیات‌های اجرایی، ۳۶ نفر در استان کرمان رد صلاحیت و ۲۷۹ داوطلب نمایندگی برای دور دوم تایید صلاحیت‌ها به هیات نظارت معرفی شدند.