استاندار کرمان:

انتخاباتی سالم را دنبال میکنیم

گروه جامعه – استاندار کرمان خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات شد و گفت: «به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مدار با مشارکت حداکثری هستیم».

به گزارش خبرنگار فردای کرمان، محمدجواد فدایی در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم، بیان کرد: «قانون دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده که برای برگزاری انتخابات همکاری کنند». وی افزود: «به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مدار با مشارکت حداکثری هستیم».

استاندار کرمان اضافه کرد: «متوسط مشارکت واجدین شرایط در دوره‌های گذشته‌ی انتخابات‌ حدود ۶۴ درصد بوده و ما انتظار داریم این میزان امسال نیز مشارکت داشته باشند». وی ادامه داد: «لازمه‌ی مشارکت مردم در انتخابات این است که دستگاه‌های اجرایی کمک کنند و منتظر نباشند که فرمانداری‌ها درخواست کنند بلکه خود آن‌ها داوطلبانه به فرمانداری‌ها مراجعه کنند و اعلام کنند چه کمکی می‌توانند انجام دهند». فدایی یادآور شد: «شرکت در این انتخابات منجر به تشکیل مجلسی توانمند که بتواند با تدوین قانون‌های کارا به حل مشکلات مردم کمک کند، می‌انجامد».

وی خاطرنشان کرد: «حضور مردم در انتخابات نیز با توجه به شرایط فعلی کشور و دنیا تاثیر زیادی هم در انسجام ملی و هم در برخورد با قدرت‌های جهانی دارد».

استاندار کرمان گفت: «از دستگاه‌ها می‌خواهیم که زمینه‌ی مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند».