رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران کرمان:

توزیع میوۀ شب عید از ۲۵ اسفندماه

 

گروه اقتصاد – رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین میوه‌ی شب عید در کرمان، گفت که خرید ۴۰۰ تن سیب درختی از ارومیه، ۲۵۰ تن پرتقال از شمال و حدود ۴۰۰ تن پرتقال از جنوب کرمان در دستور کار قرار دارد و از ۲۵ اسفندماه توزیع میوه‌ی شب عید آغاز می‌شود.

علی کاظمی ششم اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگار فردای کرمان، بیان کرد: «برای تامین میوه شب عید، خرید ۴۰۰ تن سیب درختی در دستور کار قرار دارد که از شهر اشنویه استان ارومیه خریداری می‌شود».

وی افزود: «قرار است ۲۵۰ تن پرتقال از شمال و حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن پرتقال نیز برای تامین بازار شب عید از جنوب استان کرمان و جیرفت خریداری شود».

رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران کرمان ادامه داد: «برای خرید پرتقال جنوب با شرکت کشت و صنعت قرارداد بسته شده و در تلاشیم که پرتقال باکیفیتی خریداری شود».

وی با اشاره به سرمازدگی محصولات جنوب کرمان، گفت: «ممکن است برخی میوه‌ها دچار سرمازدگی شده باشند اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا میوه‌ی باکیفیتی خریداری و عرضه شود».

کاظمی با بیان این‌که توزیع میوه‌ی شب عید از ۲۵ اسفندماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: «هنوز قیمت فروش میوه برای مصرف‌کننده مشخص نشده است».