کمساری، سخنگوی شورای شهر کرمان:

آرامستان جدید با اصرار استانداری و فرمانداری افتتاح شد

گروه جامعه: سخنگوی شورای شهر کرمان با بیان اینکه آرامستان جدید با اصرار استانداری و فرمانداری افتتاح شد و با اشاره به وقوع تصادفات مرگ‌بار در جاده‌ی آن، گفت: «شهرداری اعلام کرده که برای اصلاح جاده نیاز به کمک همه‌ی دستگاه‌ها دارد ولی در پاسخ می‌گویند که جاده‌ی اختصاصی شهرداری است. اگر این‌طور است، شهرداری جاده را ببندد تا فکری برای این مسئله بشود».

کمساری با انتقاد از استاندار اظهار کرد: «استاندار کرمان در روز افتتاح آرامستان گفته‌اند لذت می‌برند بمیرند و اینجا دفن شوند. مردم حالا در مسیر آرامستان دارند جان خود را از دست می‌دهند؛ بیایند پاسخ دهند».

به گزارش خبرنگار فردای‌کرمان، محمدرضا کمساری، دوشنبه ۱۵ آذرماه در صحن علنی شورای شهر بیان کرد: «وقتی هنوز شورای ششم مستقر نشده بود، آرامستان جدید با کلی فشار و در حالی که زیرساخت‌ها فراهم نبوده، با اصرار استانداری و فرمانداری افتتاح می‌شود».

وی افزود: «ما هنوز رسما کار در شورای شهر را شروع نکرده بودیم، از این محل بازدید کردیم و درباره‌ی فراهم نبودن زیرساخت‌ها، از جمله نبود مسیر استاندارد اعتراض کردیم».

وی ادامه داد: «الان که جاده‌ی آرامستان چند کشته داده، شهردار می‌گوید استان باید به کمک بیاید، در پاسخ می‌گویند جاده‌ی اختصاصی شهرداری است. اگر این‌طور است، شهرداری هم جاده را ببندد تا فکری برای حال شهر شود. جان مردم که بازیچه‌ی دست تصمیمات دقیقه نودی ما نیست».

کمساری اظهار کرد: «استاندار کرمان در روز افتتاح آرامستان گفته‌اند لذت می‌برند بمیرند و اینجا دفن شود. حالا در مسیر آرامستان مردم دارند جان خود را از دست می‌دهند؛ بیایند پاسخ دهند. نمی‌شود که چیزی را برگردن شهرداری بیاندازند و بگویند اختصاصی شهرداری است. حل مشکلات آرامستان نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف است».