مسوول پروژههای شهری خاتم در کرمان:

ضلع غربی خیابان بهمنیار بهزودی بازگشایی میشود

گروه جامعه ـ مسوول پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء در شهر کرمان گزارشی از آخرین وضعیت ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار استقامت، موسی نجفی، عصر سه‌شنبه‌ی گذشته در جلسه‌ی بررسی پروژه‌های شهری کرمان گفت: «طبق قولی که داده بودیم تا پیش از نوروز، سطح صفر پروژه‌ی آزادی را تمام می‌کنیم؛ انتهای خیابان اقبال به سمت کوچه‌ی شماره‌ی چهار هم آماده‌ی بازگشایی است؛ منتها تملکات انجام نشده است».

وی افزود: «در قسمت غربی خیابان بهمنیار نیز تا ۱۰ روز آینده کار بتن‌ریزی تمام می‌شود و پنل‌ها را برمی‌داریم تا کسبه در پایان سال بتوانند راحت‌تر کاسبی کنند».

نجفی با بیان این‌که در پروژه‌ی آزادی مشکل خاصی نداریم، اظهار کرد: «تنها در ابتدای خیابان اقبال یک دکل مخابراتی قرار دارد که قول داده شده این مشکل را از سر راه پروژه بردارند».

وی در خصوص پروژه‌ی تقاطع غیرهمسطح چهارراه باغ‌ملی نیز توضیح داد: «سگمنت‌ها آماده شده و برای انتقال آن به محل پروژه، جرثقیل ۳۰۰ تنی را وارد کرمان کرده‌ایم؛ منتها به‌دلیل افت دمای هوا و با توجه به این‌که ما نیاز به استفاده از یک چسب خاص برای نصب موقت قطعات داریم، فعلا نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم». مسوول پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء در شهر کرمان افزود: «پیش‌بینی ما این است اگر شرایط آب‌وهوایی اجازه بدهد، تا پایان سال، کار سگمنت‌های باغ‌ملی تمام بشود».

نجفی درباره‌ی پیشرفت پروژه‌ی امیرکبیر نیز گفت: «زیرسازی شمعی پروژه رو به پایان است اما یک معارض بزرگ گاز و برق در آنجا داریم».

وی بیان کرد: «علیرغم این‌که دوستان می‌گویند چرا فعالیتی در امیرکبیر انجام نمی‌شود، باید بگویم که ما شبی دو، سه شمع را داریم اجرا می‌کنیم و اگر معارض گاز و برق رفع شود تا پایان امسال، زیرسازی این پروژه تمام خواهد شد».

مسوول پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء در شهر کرمان درباره‌ی تقاطع غیرهمسطح بلوار هوانیروز نیز گفت: «تملک سنگبری و اداره کل محیط زیست که مجاور پروژه هستند هنوز انجام نشده و تقریبا این پروژه تعطیل است».

نجفی افزود: «زیرسازی تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن را هم انجام و تحویل شهرداری داده‌ایم تا بازگشایی موقت را انجام بدهد».