به کارگردانی بابک دقیقی در پلاتوی موج نو اجرا میشود

پنجرهای بر بادها به احترام ناظرزاده کرمانی

 

گروه فرهنگ و هنر  “پنجره‌ای بر بادها” به کارگردانی بابک دقیقی روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه در پلاتوی همایون در مجموعه‌ی یادگاران صنعتی به روی صحنه می‌رود. متن این نمایش نوشته‌ی فرهاد ناظرزاده کرمانی است و آزاده خاندانی و حمید غیاث در آن نقش آفرینی می‌کنند. بابک دقیقی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این کار بیشتر از ۱۰ شب نیست، به استقامت می‌گوید: « به دلیل مدت زمان کوتاه اجرای این کار احتمال دارد پنج شب دوم اجرا در هر شب دو سانس، اجرا داشته ‌باشیم. که البته این قضیه هنوز قطعی نیست  وبعد از پنج اجرای اول قطعیت آن مشخص خواهد شد.»

او همچنین در مورد دلیل انتخاب نمایشنامه “پنجره‌ای بر بادها ” برای اجرا بیان می‌کند: «معتقدم دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی نقش مثبت و غیرقابل انکاری در تئاتر کشور داشته و دارد و از طریق اجرای این نمایشنامه خواستم ادای احترامی به او کنم.»  این کارگردان پرکار کرمانی که در چند سال اخیر اجراهای متعددی داشته، در پاسخ به اینکه چرا در سال ۹۵ تا کنون اجرای صحنه‌ای نداشت، می‌گوید: «در سال جاری درگیری با پروژه‌ی “بدن و اشیا” که در تالار قشقایی تهران عرضه و اجرا شد، بسیار وقت‌گیر و انرژی‌بَر بود و تا کنون وقتی برای اجرای صحنه‌ای در کرمان برای ما باقی نگذاشت.»

گفتنی است دیگر افرادی که در به اجرا رسیدن “پنجره‌ای بر بادها” نقش داشته‌اند، عبارتند از: مهدی ملکی؛ دستیار کارگردان، پدرام شیخ مظفری؛ طراح صحنه، سکینه عرب نژاد؛ مشاور.

همچنین علاقه‌مندان به تماشای “پنجره‌ای بر بادها” می‌توانند از روز دوشنبه ۱۶ تا ۲۷ اسفند ماه همه روزه به مجتمع یادگاران صنعتی واقع در خیابان شریعتی، بین چهار راه طماسب آباد و چهار راه باغ ملی مراجعه کنند.