نمایشگاه چاپ های کوچک نوروزانهدر گالری یادگاران برگزار میشود 

نوروز با چاپ دستی

 گروه فرهنگ و هنر – نمایشگاه چاپ‌های کوچک  «نوروزانه» ساعت ۵ بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۲ اسفند در گالری یادگاران افتتاح می‌شود. این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار هنرمندانی از ایران، ایتالیا و آمریکا است.

آتلیه چاو در تهران، هفتمین نمایشگاه چاپ‌های کوچک “نوروزانه” را با نمایش آثار آن از روز جمعه ۲۹ بهمن در تهران آغاز نمود و این آثار پس از اتمام نمایش در تهران، به کرمان آمدند و میهمان گالری دیبا بودند.

به نظر می‌رسد همین آثار قرار است از روز ۲۲ اسفند ماه نیز بر روی دیوارهای گالری یادگاران قرار بگیرند.

مدیر آتلیه چاو گفته است: «آتلیه چاو در هفتمین نمایشگاه چاپ‌های کوچک “نوروزانه” با رویکردی متفاوت نسبت به دوره‌های پیشین با همکاری استودیو شیکاگو پرینت میکرز کولابریتیو و میلانوپرینت میکرزb/74 با اعلان فراخوان از هنرمندان جهت شرکت در نمایشگاه دعوت بعمل آورد.»

بهناز هوشمند به خبرنگار ایسنا درباره نمایشگاه مذکور توضیح داده که این نمایشگاه هفتمین نمایشگاه  نوروزانه است که در هفت شهر تهران، کرمان، مشهد، کرمانشاه، شیکاگو ، میلان و اسلو برگزار می‌‌گردد.

او همچنین یادآوری کرده که نمایشگاه‌های سالانه چاپ‌های دستی کوچک با عنوان نوروزانه با الهام از عیدی سازیهای دوره قاجار و هدف ترویج چاپ دستی از سال ۱۳۸۹توسط آتلیه چاو در آستانه بهار طبیعت و نوروز باستانی  برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقه مندان به تماشای آثار چاپ‌های کوچک “نوروزانه” می‌توانند تا ۲۷ اسفند همه روزه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۸ شب به گالری یادگاران واقع در خیابان شهید بهشتی حد فاصل چهاراه طهماسب آباد و باغ ملی مراجعه کنند.