درود بر یاران همیشگی استقامت

سید نظام الدین نعمت ا… زاده – سال نو را بهانه‌ای می‌دانم که سلامی به گرمی قلب‌های تپنده هم استانی‌های عزیز نثارتان کنم و تشکر کنم که بیش از پیش به اعتبار اهمیت به فرهنگ مطالعه و اطلاع‌ رسانی مستقل، منصفانه و غیر وابسته، استقامت را همراهی کرده و می‌کنید.

سال ۹۵ هم با همه خوبی‌ها و بدی‌ها، امیدها و نا امیدی‌ها و داشتن‌ها و نداشتن‌ها در حال گذر است و و البته برگی ماندگار از تاریخ را ورق زد که آیندگان در مورد سازندگان وقایع خیر و شر آن بدرستی قضاوت خواهند نمود.

امید است که خانواده استقامت توانسته باشد با تلاش‌های خستگی ناپذیر خود در حوزه فرهنگ و اطلاع رسانی نظر عنایت و رضایت هموطنان گرامی بخصوص همراهان دیار کریمان را جلب نموده و با پشتوانه رضایت ایشان گام‌های محکم‌تری رو به جلو بردارد.

امیدوارم همانطور که بارش‌های پایان سال نوید سالی سبز را به همراه آورد؛ بر تن تشنه‌ی اقتصادمان نیز باران همتی ببارد و نوید جوانه زدن روزهایی بهتر از همیشه را بدهد.

آرزوی سلامتی همکاران خود در خانواده استقامت را دارم و امیدوارم که این خانواده همچنان به نفس گرم شیر پیر استقامت پدر بزرگوارمان حاج سیدمهدی نعمت‌اله‌زاده شاهد و مبشر سلامتی، سروری و عزت تمامی هموطنان خاصه هم استانی‌های عزیزمان
باشد.

فرصت را غنیمت شمرده سلام و دعای خیر بزرگ خانواده و صاحب امتیاز استقامت را تقدیم نموده آرزومندم که سایه پیر مطبوعات همچنان بر سرمان سایه‌گستر باشد

انشاءا… دلتان گرم‌تر وسال جدیدتان سبزتر  .